onsdag 7 maj 2014

Oumbärliga Lida Loop-tips från elitcyklaren Kingen


Kära Blogg,

Äntligen är min film från Lida-cyklingen klar! Kan inte se mig mätt och återupplever den härliga känsla från Lida igen och igen. Jo jag fick ju ge ungdomarna lite tips där ute. Kändes fint, dom paddlade på duktigt till sist. Osis med telefonsamtal som dök upp mitt i slalombacken, hade lätt spöat kidsen annars. Hade dock fortfarande lite problem med växlarna. Har inte hunnit in på Cykloteket än. Nåt måste ju vara fel, det händer absolut INGENTING när jag trampar bakåt? Och det ska det ju.

Mina små blessyrer efter mitt möte med trädet i uppförsbacken börjar läka bra. Men oooooj så ont jag haft! Men vad tusan, är man Kingen så står man emot smärta. No pain no gain.

Fick ju en så sjukt bra idé och ringde till hon styrelseordföranden i Botkyrka Kommun. Rasande trevlig människa, dock lite motsträvig när det kom till naturvård. Får väl lobba lite hårdare framöver tror jag.

Ha en skön vecka folks!!!
Karpe F**n Diem!

Eder Kingen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar