lördag 10 maj 2014

Hittar Gigantiska kompisar i TVrutan!!


Kära Blogg,
Slözappade på tvn igår och råkade hitta CYKEL på Eurosport. Fast på asfalt då. Kul kille som snackade, Robban nåt. Skojfrisk kille. Så jag hängde och kikade där ett tag, brukar annars bara kolla Superbowl. Mitt i mitt soffsoft dyker mina amerikanska Giant-kompisar upp!!! Helt galet. Såg sjukt starka ut! Dom hade ganska precis såna hjälmar som jag testade på Cykloteket. Blir lite osäker på om det blev helt rätt just nu ... 

Men det konstiga var ju att killarna på tv hade hjälmarna bakochfram!?!
Får kolla upp det där, kanske hade når med hur vinden blåser. Ska ta och ringa han Robban och höra om det där, han verkade rätt kunnig.
Imorrn blir det lite rull på giganten.

Kingen leaves the building. Over and out.
Karpe Fukcning Diem
Yours Kingen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar